MetaTrader 4 FAQ

Posibile soluții:

  • Este posibil să fi introdus incorect numărul sau parola contului de tranzacţionare. Dacă ai uitat parola, te rugăm să verifici căsuța de e-mail și să identifici e-mailul emis automat de sistem în momentul înregistrării - detaliile de conectare au fost incluse în acel email. Te rugăm să reţii că parolele reprezintă punctul sensibil: asigură-te că parola este introdusă corect şi că include anumite simboluri şi/sau litere normale sau majuscule. Copy-paste este de obicei cea mai simplă și eficientă metodă, cu mențiunea ca acestea să nu includă spații.
  • Pentru conturile Demo, numele serverului trebuie să fie "AdmiralMarkets-DemoX". Pentru conturile de tip Trade.MT4, serverul trebuie sa fie "AdmiralMarkets-Demo2" și "AdmiralMarkets-Demo1", pentru conturile de tip Zero.MT4. Pentru conturile reale, numele serverului trebuie să fie "AdmiralMarkets-Live2", pentru conturile de tip Trade.MT4 şi "AdmiralMarkets-Live3", pentru conturile de tip Zero.MT4. Aveţi posibilitatea să comutaţi serverele, selectându-le din meniul rulant. Dacă deţineţi un cont Admiral.Classic, serverul live pentru acesta este "AdmiralMarkets-Live1", iar serverul demo este "AdmiralMarkets-Demo1".
  • Te rugăm să reţii că Login-ul pentru Metatrader 4 este numărului contului. Pentru tranzacționare va trebui să utilizezi parola de trader pe care ai primit-o când ai deschis contul, spre deosebire de parola de investitor, care permite doar vizualizarea. Asigură-te că Login-ul şi parola nu conţin spaţii înainte sau după caracterele specificate în email.

Acest lucru înseamnă că nu a fost activat contul live. Pentru a activa contul live de tranzacţionare, este necesară depunerea unei sume minime. Verifică secțiunea "Tipuri de conturi" din meniul "Oferte" pentru detalii cu privire la depunerile minime. Conturile demo nu necesită activare. Conturile de concurs sunt activate automat la începutul concursului.

Posibile soluții:

  • Te rugăm să verifici conexiunea la internet, ar putea fi o problemă cu providerul tău de internet. În acest sens, poți încerca să accesezi o altă pagină web;
  • Încearcă să dezactivezi/reconfigurezi sistemul antivirus sau software-ul de firewall care este instalat în computer, acesta poate bloca conexiunea la internet a platformei. De asemenea, porturile 443 si 444 trebuie să fie deschise și disponibile aplicației terminal.exe. Dacă deschiderea acestor porturi nu rezolvă problema, încercă să dezactivezi complet firewall-ul sau antivirusul;
  • Dacă te afli la locul de muncă sau activezi pe un asemenea PC: conexiunea la internet poate trece printr-un server proxy. Te rugăm să ceri administratorului de sistem să îți ofere detaliile serverului proxy (adresa de IP, tipul de proxy şi portul). Introdu apoi aceste date în terminalul MetaTrader 4 (meniul "Tools" > opţiuni > Server > Server de Proxy Enable > Proxy).
  • Te rugăm să întrebi administratorul de sistem în privința disponibilității porturilor în reţeaua de la birou. Dacă porturile 443 și 444 sunt închise, nu vei putea folosi platforma MetaTrader 4. Poți cere administratorului de sistem să deschidă aceste porturi.

Posibile soluții:

  • Verifică dacă sesiunea de tranzacționare pentru acest instrument financiar a început. Verifică orele de tranzacţionare indicate în acest tabel (click pe orice instrument pentru a vedea mai multe detalii).
  • Dacă încerci să tranzacționezi un contract Futures, este posibil ca acesta să fi expirat şi, prin urmare, să nu mai fie disponibil la tranzacționare. Uneori, cu 1-2 zile înainte de data de expirare, contractele Futures pot fi trecute în modul "close only" și nu va fi posibilă deschiderea unor poziții noi.
  • Încearcă să restartezi platforma de tranzacţionare.

Vei primi o astfel de eroare în situația în care nu există suficiente fonduri ("marjă liberă") disponibile în contul tău de tranzacţionare. Dacă observi că nu există suficiente fonduri pentru a deschide o nouă poziţie, poţi închide unele dintre poziţiile existente sau poți depune fonduri suplimentare în contul tău de tranzacţionare.

Te rugăm să aștepți puțin şi să încerci din nou. Fie ordinul anterior nu a fost încă executat, fie serverul de tranzacționare nu a acceptat ordinul din cauza unei posibile probleme cu conexiunea la internet. Repornirea terminalul MT4 ar putea ajuta la rezolvarea acestei probleme.

Când platforma MT4 este conectată, în partea de jos vei vedea mai multe meniuri - Trade | Account History | News | Alerts | etc - selectează meniul "Account History ", fă click dreapta în spaţiul deschis şi selectează "All History". Astfel vei vedea toate tranzacţiile efectuate pe cont.

Accesează meniul "Account History" din partea de jos a ferestrei MT4 şi selectează opţiunea "Save as Detailed Report" din meniul contextual.

Cum să interpretezi raportul detaliat:

Profit net total (Total net profit) - rezultatul financiar obținut, cel care cumulează toate tranzacțiile. Acest parametru reprezintă diferenţa dintre "Profitul brut" și "Pierderea brută";

Profit brut (Gross profit) - suma tuturor tranzacțiilor profitabile în unități monetare;

Pierdere brută (Gross loss) - suma tuturor tranzacțiilor neprofitabile în unităţi monetare;

Factor de profit (Profit factor) - raportul între profitul brut si pierderea brută, în procente. Un raport de 1 înseamnă că aceste valori sunt egale;

Randamentul sperat (Expected payoff) - așteptările de profit calculate. Acest parametru este calculat statistic și reprezintă profitul/pierderea medie pentru fiecare tranzacție;

Drawdown absolut (Absolute drawdown) - diferența dintre suma depusă inițial și soldul minim sub suma depusă;

Drowdown maxim (Maximal drawdown) - cea mai mare pierdere înregistrată în valuta de depunere exprimată ca procent din depunere;

Total tranzacții (total trades) - numărul total de tranzacții efectuate;

Poziții de vânzare - Short positions (% profit) - numărul de tranzacții de vânzare și procentul de profit al acestora;

Long positions - poziții de cumpărare (% castigat) - numărul de tranzacții de cumpărare și procentul de profit al acestora;

Profit trades - Tranzacții profitabile (% din total) - numărul pozițiilor profitabile şi procentul lor din totalul tranzacțiilor efectuate;

Loss trades - Tranzacții neprofitabile (% din total) - numărul de tranzacții neprofitabile și procentul acestora din totalul tranzacțiilor efectuate;

Largest profit trade - tranzacția cu cel mai mare profit;

Largest loss trade - tranzacțiia cu cea mai mare pierdere;

Average profit trade - profitul mediu per tranzacție (suma cumulată a profiturilor, împărțită la numărul de tranzacții profitabile);

Average loss trade - valoarea medie a pierderilor per tranzacție (suma cumulată a pierderilor împărțită la numărul de tranzacții neprofitabile);

Maximum consecutive wins - cea mai lungă serie de tranzacții profitabile și suma profiturilor acestora;

Maximum consecutive losses - mai mai lungă serie de tranzacții neprofitabile și suma pierderilor acestora;

Maximal consecutive profit - profitul maxim cumulat într-o serie de tranzacții profitabile și numărul corespunzător acestor tranzacții;

Maximal consecutive loss - pierderea maximă consecutivă într-o serie de tranzacţii neprofitabile şi suma corespunzătoare acestor tranzacţii;

Average consecutive wins - numărul mediu de poziţii profitabile într-o serie de tranzacții consecutive profitabile;

Average consecutive loss - suma medie a poziţiilor neprofitabile într-o serie de tranzacții neprofitabile consecutive.

Platforma de tranzacţionare indică ora EET (GMT + 2 sau GMT + 3, în funcție de schimbarea orei de vară). Acesta nu poate fi schimbat și nu are nicio influență asupra evoluției prețurilor.

Graficele din platformele MetaTrader afișează prețul Bid; Pozițiile de cumpărare sunt executate la preţul Ask (puteţi vedea ambele preţuri în MT4 în fereastra "Market Watch"). Diferenţa dintre aceste preţuri reprezintă spread-ul. Vă rugăm să luați în considerare acest lucru atunci când plasați ordine în aşteptare. Notă: graficul MT4 arată doar o singură linie de preţ prestabilita - cea Bid. Pentru a vedea și linia Ask, faceţi click dreapta pe grafic >Properties (sau apăsaţi F8), alegeți meniul "Common" şi bifaţi căsuța "Show Ask line".

Poți seta manual orice volum pe care îl dorești, începând de la 0,01 cu pas de majorare de 0,01 loturi.

Pentru a vedea lista completă de instrumente disponibile, vă rugăm să selectaţi opţiunea "Show All" din meniul "click-dreapta" din fereastra "Market Watch". Este recomandat să repetaţi această procedură cel puţin o dată pe lună, deoarece contracte noi sunt adăugate în mod regulat, iar unele contracte este posibil să fi expirat (adică cele Futures), fiind eliminate din listă.

Trade.MT4 cont foloseste un flux diferit de prețuri decât Admiral.Clasic. Atunci când selectaţi instrumente din fereastra Market Watch, asiguraţi-vă că simbolul și numărul de zecimale coincide cu instrumentul specific tipului de cont pe care îl aveți.

Versiunea pentru Desktop a platformei MT4 funcţionează pe toate sistemele de operare Microsoft Windows. Există și o versiune pentru MAC disponibilă. Cerinţele de hardware diferă în funcție de sistemele de operare, dar orice PC modern, bine întreţinut, nu ar trebui să aibă probleme de performanţă. Ca orientare generală, trebuiesc îndeplinite următoarele specificații:

  • Procesor de 2.0 GHz sau mai rapid;
  • 512 MB RAM (1 GB recomandat);
  • Rezoluţia ecranului de 1024 x 768 sau mai mare;
  • Viteza modem-ului / a conexiunii de 36,6 Kbps sau mai rapidă - o conexiune de mare viteză și stabilă este ideală.

Daca v-ați înregistrat deja și dacă ați deschis un cont demo sau real, vă recomandăm să descărcați și să instalatț platforma MetaTrader de pe site-ul nostru. Este cea mai convenabilă variantă de vreme ce toate adresele serverelor noastre sunt deja integrate și tot ce trebuie să faceți este să vă conectați la contul de tranzactionare. Dacă alte versiuni ale plaftomrei-client MT4 au fost deja instalate pe calculatorul dvs, puteti sa le utilizați pentru tranzacţionarea cu Admiral Markets UK. Vă rugăm să utilizaţi următoarele adrese de server pentru a vă conecta la un cont Admiral Markets UK. Puteţi introduce oricare dintre aceste adrese în fişierul > Login [Server] sau în Instrumente > Opţiuni câmpuri de text [Server]. Servere pentru conturile reale (AdmiralMarkets-Live *): acs1.admiralmarkets.com / acs26.admiralmarkets.com (Trade.MT4).
acs10.admiralmarkets.com / acs11.admiralmarkets.com (Zero.MT4). Servere pentru conturile demo (AdmiralMarkets-Demo *): acs21.admiralmarkets.com (Trade.MT4).
acs21.admiralmarkets.com (Zero.MT4).

Pe lângă faptul că Admiral Markets pune accent pe stabilitatea şi securitatea sistemelor sale de tranzacţionare, există întotdeauna posibilitatea de a se produce unele erori, care ar putea apărea la sistemele de conectare la internet şi la alte sisteme tehnologice.

În astfel de cazuri, Admiral Markets recomandă ca toți clienții să fie familiarizați cu celelalte metode de accesare a platformei de tranzacționare, cum ar fi instalarea platformei pe un alt laptop / PC sau descărcarea platformei pentru device-urile mobile (smartphone, tabletă).

În cazuri excepționale, puţin probabile, Admiral Markets oferă (ca o soluție de ultimă oră) o linie telefonică la biroul de Dealing care se ocupă de executarea ordinelor de tranzacţionare.

Această linie telefonică este disponibilă 24 de ore din 24, de Luni până Vineri la numărul +372 6 309 306. Limba de comunicarea cu acest departament se poate face doar în limba engleză.

Orice client, care dorește să utilizeze serviciul de Dealing, va fi identificat de un dealer reprezentant al Admiral Markets înaintea modificării oricărui ordin. Clientul trebuie să furnizeze numărul de cont (contul MetaTrader deschis cu Admiral Markets) şi parola pentru tranzacționarea prin telefon. Dealerul nu va modifica sau efectua ordine decât în urma unei identificări corespunzătoare a clientului.