Actualizarea Windows 10 Creators Fall și MetaTrader

Octombrie 25, 2017 10:51

Stimați traderi,

După cum probabil știți, pe 17 octombrie Microsoft a lansat actualizarea Windows 10 Fall Creators. Această versiune este similară instalării unui nou sistem de operare, deoarece va schimba configurațiile și cheile de criptare.

Platforma MetaTrader leagă toate datele specifice de sistemul de operare și de hardware-ul local pentru a proteja informațiile utilizatorului. Aceasta înseamnă că, chiar dacă fișierele respective sunt furate, nimeni nu va putea să se conecteze la server utilizând conturi salvate anterior.

Aspecte legate de parolă

Vă recomandăm să vă pregătiți pentru această versiune nouă de Windows și să vă salvați parolele într-un loc sigur pentru a putea accesa platforma după actualizare.

Din nefericire, odată ce actualizați sistemul de operare, toate parolele pentru conturile de tranzacționare stocate pe computer iși pierd valabilitatea.

Datorită schimbării cheilor de criptare, un anumit token de activare pentru aplicațiile achiziționate de pe MetaTrader Market va fi pierdut, deoarece toate produsele sunt legate de sistemul de operare.

Din acest motiv, MetaQuotes a adăugat automat un token unic de activare pentru fiecare produs achiziționat, indiferent de sistemul de operare folosit. Traderii pot, de asemenea, să redescarce versiunile demo ale produselor respective.

Cum să restabiliți parolele pierdute

Conturile Live


1. Selectați contul necesar în Biroul Traderului

2. Faceți clic pe butonul Resetare parolă MT

3. Veți vedea apoi următorul mesaj:

4. Veți primi un e-mail de la noi cu subiectul: Admiral Markets MT Notificare schimbare parolă

5. Faceți clic pe linkul Confirmare resetare parolă MT în e-mail.

6. Veți vedea apoi un mesaj de confirmare, în privința schimbării parolei.

7. În cele din urmă, veți primi un e-mail cu linia de subiect: Admiral Markets MT Notificare privind modificarea parolei, care va conține noua parolă.


Conturi Demo


1. Selectați contul necesar în Biroul Traderului.

2. Faceți clic pe butonul Resetare parolă MT.

3. Veți vedea apoi următorul mesaj:

4. În sfârșit, veți primi un e-mail cu tema: Admiral Markets MT Notificare schimbare parolă, care va conține noua dvs. parolă:

Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri pe care le poate cauza acest lucru. Dacă aveți întrebări legate de acest aspect sau de orice alt aspect al serviciilor noastre, vă rugăm să nu ezitați să contactați echipa de asistență pentru clienți sau managerul dvs. personal de client.

Cu stimă,

Admiral Markets